Дослідження ринку

Консалтингова компанія “Альпіна Консалт” надає послуги дослідження ринку України, а також дослідження ринку зарубіжних країн.
Дослідження ринку особливо актуальні при виході на новий ринок, так як важливо правильно оцінити його можливості, потенціал, ризики.
Ми проводимо дослідження ринку безпосередньо “під Замовника”, тобто враховуючи специфіку саме Вашого продукту / послуги.

Наші можливості:

  • оцінити обсяг ринку;
  • вивчити тенденції і визначити перспективи розвитку ринку;
  • провести конкурентний аналіз (асортимент, ціна, умови, регіональна представленість, та ін.);
  • визначити ставлення споживача до продукту / послуги;
  • визначити найкращу упаковку і оптимальну ціну для продукту;
  • оцінити ефективність рекламної кампанії та інших каналів просування;
  • оцінити представленість продукції в роздрібній мережі та багато іншого.

Ми застосовуємо різні види маркетингових досліджень:

  • кабінетні дослідження;
  • кількісні дослідження: телефонні інтерв’ю, Retail audit, Store cheking особисті інтерв’ю (вуличні інтерв’ю, інтерв’ю за місцем проживання респондента, інтерв’ю на робочому місці респондента, інтерв’ю в торгових центрах);
  • якісні дослідження: експертні інтерв’ю, глибинні інтерв’ю, фокус-групи;
  • MiX-методики: Hall-тести, Home-тести, Mystery shopping (імітація покупки), спостереження.

Ми пропонуємо два формати дослідження ринку:

1. Базове дослідження
Надає загальний огляд ринку:

  • загальна інформація про ситуацію на ринку профілів;
  • опис основних тенденцій розвитку;
  • основні канали дистрибюцїї;
  • аналіз імпорту профільної продукції, заснований на попередньо узгоджених кодах Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД);
  • опис основних конкурентів.

Обсяг робіт: 30 – 40 сторінок.
Вартість: російською мовою – 1000 – 2500 євро,
іноземною мовою – додатково 200-400 євро.

2. Комплексне дослідження
Передбачає більш глибоке вивчення профільного ринку і розробку рекомендацій для просування продукції/послуг Вашої компанії:

  • опис характеристик і тенденцій цільового ринку;
  • опис споживчих уподобань цільової аудиторії;
  • аналіз основних виробників профільної продукції;
  • аналіз обсягу імпорту профільної продукції;
  • детальний конкурентний аналіз;
  • опис основних брендів, представлених на ринку;
  • аналіз основних каналів дистрибуції профільної продукції;
  • ключові драйвери і бар’єри при вході на ринок;
  • список сертифікатів, необхідних для іноземного виробника для роботи на ринку;
  • розробка систем стимуляції ринку, розробки плану маркетингових заходів.

Обсяг робіт: 50 – 100 сторінок.
Вартість: російською мовою – 2500 – 8000 Євро,
іноземною мовою – додатково 400 – 800 Євро.

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Loading...

Send this to a friend

Заказать обратный звонок:
Замовити зворотній дзвінок:
Order a callback: